Andere Kerst - Reisverslag uit Wissington, Verenigd Koninkrijk van Kevin Kok - WaarBenJij.nu Andere Kerst - Reisverslag uit Wissington, Verenigd Koninkrijk van Kevin Kok - WaarBenJij.nu

Andere Kerst

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

30 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Wissington

Deze week is er vooral kennis gemaakt met de verschillende mensen van het bedrijf, daarnaast is er deze week ook hard gewerkt voor de Kerstdagen. Zodat we donderdag de deur met een gerust hart dicht konden trekken. Om maandag weer terug te komen.

Ik heb de Kerst gevierd met Lukasz, Beata, Withold, Teresa en Vita in de eerste accommodatie, genaamd “Norwich”, in deze accommodatie slaap ik ook. De andere twee huisjes hebben een andere naam en inrichting, daar kunnen nog meer mensen slapen. In dit huis kunnen maximaal 16 mensen slapen. Niet dat ik dat wil meemaken, maar het is mogelijk. Voor die tijd ben ik al weer weg.

In Polen is het de traditie om op Kerstavond een gezellig eten te hebben, dit is dan ook uitgebreid gedaan en ik kan zeggen: het smaakte nog ook!! Niet dat het niet zou smaken, maar het was toch anders dan thuis en niet zoals op Eerste Kerstdag.

Ik ben ook de zondag na Kerst naar Kings Lynn geweest, die stad is gewoon iedere zondag open. Niet alle winkels zijn dan open, maar de meeste winkels wel. Dit was weer eens de kans om wat winkels te zien, ik was met de Lukasz en Beata van ons huis meegegaan. Dat is echt raar, voorin zitten in een Engelse auto. Je wilt heel de tijd zelf sturen ;-) Ik heb wat winkels gezien en ik ben ook in de supermarkt geweest.

Maandag was het Boxing Day of Bank Holiday, dit wordt gevierd op de eerste werkdag na Kerstmis en dan wordt er in heel UK niet gewerkt. Dus vandaag gingen alleen de “studenten” van de accommodaties werken en kwam er 1 bedrijfsleider om de watergift en de schermen te regelen.

Het weer wordt deze week anders dan vorige week, toen was het koud en helder. Nu wordt het warmer ( 3 graden) en komt er meer regen. Geef mij maar het koude en zonnige weer, dan is het net Hawaï in de kas. :) ( M.u.v. Het witte strand, de muziek, de hapjes en de drankjes, lees: de witte plastic, de muziek uit de telefoon en met een fles water op de buisrailkar).

Deze week wordt er gewoon gewerkt, niet op vrijdag maar wel weer op zaterdag. Voor ik dit op de site zet wil ik iedereen die dit leest een goed uiteinde en een knallend begin van 2010 wensen !! :):)

  • 30 December 2009 - 21:22

    Desiree:

    Hej,

    Ik zie dat je al aardig de omgeving aan het verkennen bent, leuk joh.
    Ik heb nog aan je gedacht tijdens de kerstdagen, ik was wel heel benieuwd hoe jij de kerst daar in the UK door zou brengen ;-)

    Ik hoop dat je nog heel veel foto's en verslagen op het internet gaat zetten:D Ik vind het leuk om zo een beetje te kijken hoe het daar met je gaat en hoe het er daar uitziet.

    xx Liefs

  • 30 December 2009 - 21:52

    Fam. Van Engelen:

    Hoi Kevin,

    Leuk dat je ons mee laat genieten van jou avontuur in Engeland. We lezen dat je het erg leuk hebt daar.
    We wensen jou daar een hele fijne tijd toe en we zullen met veel plezier je reisverslagen lezen en foto's bekijken.
    Fijne jaarwisseling!!

    Groetjes Patrick en Nicole van Engelen

  • 30 December 2009 - 22:50

    Patty Verhagen:

    Hoi Kevin, leuk om te lezen hoe het je vergaat in Engeland. Ik wens je een feestelijke jaarwisseling en zal je verslagen met belangstelling blijven lezen!

  • 31 December 2009 - 03:27

    Oscar Van Holsteyn:

    Hé Kevin,

    Leuk om zo te kunnen lezen wat je allemaal mee maakt in Engeland. Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van en ik zal je avonturen blijven volgen. Een fijne jaarwisseling !!!

    Groetjes, Oscar

  • 31 December 2009 - 08:19

    Wendy:

    Heee Kevin!
    Whaha! ik wist niet eens dat je een waarbenjijnu site had. Blij dat ik er toch een mailtje van kreeg!

    Zo te horen gaat het goed met je. Mooi dat jij ook fijne kerstdagen hebt gehad. Ik wens jou ook een gelukkig, gezond en liefdevol 2010!:) Tot je volgende berichtje!

    Kusjes Wendy

  • 31 December 2009 - 08:43

    Esther Vennekens:

    Hoi Kevin,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat daar aan de andere kant van 't Kanaal. 't Is oudjaarsdag vandaag, zometeen oliebollen bakken, mis je ze al?
    Vanavond hebben jullie een big party natuurlijk. Veel plezier en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    groetjes,
    Esther

  • 31 December 2009 - 10:26

    Chantal Dentz:

    hai kevin

    wat leuk dat dat we toch mee kunnen kijken waar jij allemaal mee bezig bent daar in engeland.
    alvast een prettige jaarwisselling en een gezond 2010.
    tot gauw
    groetjes van chantal

  • 31 December 2009 - 11:45

    Fam Dentz:

    hoi kevin
    leuk dat we op deze manier kunnen zien wat je daar mee maakt in engeland we zullen je reisverslagen lezen .
    we wensen je een gelukkig nieuwjaar en een goed 2010.

    groetjes hans jolanda elise dentz

  • 31 December 2009 - 13:23

    Thomas:

    Ha kevin,

    zo te zien komt t allemaal wel goed daar in engeland! houd je site up to date! echt leuk om zo te volgen.

    alvast een fijne jaarwisseling en tot in 2010! gr Thomas

  • 31 December 2009 - 14:08

    Arie Ophorst:

    Hoi Kevin,

    Fijn dat het goed met je gaat.
    Ik wens je een prettig jaarwisseling toe en een goed begin voor 2010.

    Groetjes,
    Arie

  • 31 December 2009 - 15:16

    Brokkies:

    Hoi Kevin
    Leuke verslagen. Ook de fotos van het bedrijf en kerstpartlaten zien dat je het goed naar je zin hebt
    Is onze kaart al aan gekomen?
    Verder wensen wij jouw een gelukkig en gezond 2010!!!!
    Maak er iets leuk van

    groetjes de Brokkies

  • 31 December 2009 - 18:27

    Familie Vd Bogert:

    hoi Kevin, leuk verslag, zo te horen ben je al aardig gewend.
    we wensen je een gezellige jaarwisseling toe. heb je trouwens oliebollen?? en een gelukkig en gezond 2010. groetjes van ons allen

  • 01 Januari 2010 - 09:54

    Ynske:

    met 16 man in een huis slapen.... ik duim met je mee dat je dát niet hoeft mee te maken!

    Kevin, alle goeds voor 2010, maak er een mooi jaar van!

    hartelijke groet,
    Ynske

  • 01 Januari 2010 - 22:10

    Tante Petra:

    Hoi Kevin,

    Het gaat je goed, lezen wij. Het is leerzaam.
    Wij wensen je een fijne tijd toe daar in de uk.
    Fijn dat je nu internet hebt, maar heb je wel tijd om al die leuke mailtjes te lezen? En wat dat witte strand en en die hapjes betreft die denk je er maar bij.
    En anders hou ze maar te goed voor als je weer thuis bent.Wij wensen jou een geweldig 2010 toe. Heel veel groeten van Fam. Knippels

  • 02 Januari 2010 - 17:40

    Hennie Van Delft:

    Hoi Kevin een gelukkig nieuwjaar en een gezond 2010 ook van opa en oma en wij blijven je verslagen met belangstelling volgen maak er een leuke tijd van.
    Groetjes van opa oma en van ons allemaal

  • 04 Januari 2010 - 11:48

    Mark Van Gelder:

    Hee Kevin,
    Leuk die uitgebreidde reisverslagen! Zo te zien begin je je draai daar een beetje te vinden. Ik zou zeggen geniet ervan en hou ons op de hoogte!

    laters!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wissington

Kevin in Engeland

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2010

Woodbridge, Colchester, Cambridge and Swimming

04 Maart 2010

London 2 and other things!!!

18 Februari 2010

London 1!!

03 Februari 2010

Zwemmen! :):)

20 Januari 2010

(Health and) Safety
Kevin

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 7925

Voorgaande reizen:

12 December 2009 - 27 Maart 2010

Kevin in Engeland

Landen bezocht: