London 1!! - Reisverslag uit Wissington, Verenigd Koninkrijk van Kevin Kok - WaarBenJij.nu London 1!! - Reisverslag uit Wissington, Verenigd Koninkrijk van Kevin Kok - WaarBenJij.nu

London 1!!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

18 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Wissington

Ook deze week is weer omgevlogen, je weet hoe dat gaat. Deze week hebben we in piccolo de koppen verdubbeld, dus ook extra werk met indraaien en dieven. Ook zijn de eerste tomaten geoogst, het waren niet veel tomaten. Later deze week had ik nog van die hele kleine beestjes gevonden, hadden ze al jaren niet gehad. Ook nog een andere plaag was de kop aan het op steken. Dus dat was iets minder, ze vroegen zich af wat er aan de hand was dit jaar, ik zei dat er alleen een of andere Nederlander rondloopt. Wat nog nooit is voorgekomen ;-) :)

Aan de andere kant is een van de managers deze week tot Young Grower of The Year verkozen. Dan denken we in Nederland: Groot feest met gebak, het was een gewone e-mail naar de hoofdstaf, inclusief mij. Ik weet zeker dat geen van de Polen dit weet, wat in Nederland toch wel anders zou worden aangepakt.

Toen op vrijdagavond een telefoontje: of ik niet mee wilde naar LONDON, rugby kijken! Dat laten we geen twee keer zeggen! Het waren vrijkaarten van De Ruiter Seeds omdat ze meer zaden hadden besteld bij hun bedrijf! Thanks Holland! Ik moest om 10 uur de trein hebben naar Ely, daar wachten op Paul, toen met de trein naar Cambridge daar wachtte Nigel en later in Londen kwam ook Brendon bij ons. Toen eerst naar een champagnebar, ik ben even langs spoor 9¾ gelopen, je zag het niet meer maar Harry Potter was wel daar opgenomen, ook de Eurostar richting Parijs gezien, nu reed hij wel. Na de champagne verder naar een pub, vlak langs de Big Ben! Dat is mooi, afgezien van de steigers. Toen richting Wimbley Stadion, metro, wat een doolhof, ik zou kwijt zijn zonder de Engelsen!

Rugby: aparte sport, maar geweldige sfeer en goed bier. Het ging aardig gelijk op maar na de eerste helft ging het de andere kant op, dus toch een winnaar. Het waren de Saracens tegen Worcester, Worcester won. Na de wedstrijd naar een pub en toen afgesloten in een andere pub, met jawel Heineken en Fish and Chips. Dus dat ging er ook nog wel in. Daarna terug naar de trein om van 22.15 tot 23.45 in de trein te zitten. Nog voordat ik op de trein ging effe op de foto met een politieagent, hij gaf zowaar zijn helm op mijn hoofd! Dat was uitzonderlijk zeiden Paul en Nigel.

Nu is het na deze week nog vijf weken!! Wat gaat de tijd snel. Nu ga ik komende zondag weer terug naar London, om wat meer te zien. Ik zal ook dan foto’s maken. Hopelijk blijft het weer een beetje goed op zondag!

Inmiddels is de carnaval ook weer achter de rug, hopelijk hebben jullie het niet te koud gehad daar in Nederland, de sneeuw blijft hier gelukkig weg! Ik heb ook al meer dan 1150 kilometer in Engeland gereden, dus ik hoop dat ik in Nederland ook aan de goede kant van de weg rij als ik naar huis kom!

Ook het zwemmen gaat de goede kant op, ik moet alleen wel op zijn Engels zwemmen, links houden in de baan. Dat was ook effe nieuw. De 20 jarige James waarmee ik train is gelijkwaardig aan mij, wel doen regelmatig een wedstrijdje. Maar dat is ook de enige met wie ik echt kan trainen in Downham Market, de rest is stukken trager.

Ik zal weer eens wat foto’s op het internet zetten, dan kunnen jullie ook weer wat zien!!

Groeten van Kevin :)

  • 18 Februari 2010 - 21:16

    Fam. Hoskam:

    Hoi Kevin,
    Super dat het daar reuze
    leuk is en het goed met je gaat. We kijken weer uit naar je volgende verslag. Geniet van alles.
    Groetjes Peter en Ans.

  • 18 Februari 2010 - 22:14

    Wendy:

    Hee Kevin!
    het gaat inderdaad best snel allemaal. Ik bedenk me nu ook dat ik er al bijna 6 maanden heb op zitten van mijn stage. Leuk dat je ook in Londen bent geweest. Veel plezier de laatste paar weken!

    Kusje Wendy

  • 19 Februari 2010 - 08:01

    Jan:

    Hoi Kevin,
    Wat een belevenissen allemaal. Hlemaal top om mee te maken. Geniet er nog van de laatste weekjes.
    Wie wint er die wedstrijdjes eigenlijk??

    Groetjes Jan

  • 19 Februari 2010 - 13:37

    Fam. Knippels:

    Hoi Kevin,

    Wat een positive verhalen. Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je het zo naar je zin hebt.
    Ze moeten het je niet zo leuk maken anders dan bedenk je je nog om terug te komen. Gelukkig wordt het hier ook een klein beetje beter weer het is nu niet zo koud maar wel nat.
    Verder gaat hier alles zo zijn gangetje. Ik ga nu nog even naar je foto's kijken en dan zijn wij weer helemaal bij. (denk ik)

    Groeten Van Fam. Knippels

  • 20 Februari 2010 - 16:57

    Henrik:

    Hallo Kevin,
    Leuk dat je het naar je zin hebt daar! Ik heb even gekeken op routenet en je zit hier niet zo heel ver vandaan, enkel 1 uur en 20 min rijden(met auto). Het zou wel leuk zijn om samen een weekend iets te ondernemen. Misschien is het trouwens ook leuk om een keer naar Cambridge of Norwich te gaan, dat is vanuit beide richtingen redelijk te doen volgens mij. Ik hoor het wel. Vriendelijke groet en succes verder.

    Henrik

  • 22 Februari 2010 - 08:08

    Esther:

    Ha Kevin,
    First of all: Bedankt voor je kaartje. Hij pronkt hier prachtig op mijn bureau.
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. We hebben hier in NL momenteel een kleine doorstart, na de carnaval (niet onbelangrijk) en de val van het kabinet. Het is weer maandag zullen we maar zeggen.
    Veel plezier nog!
    Bye.
    Esther

  • 25 Februari 2010 - 21:41

    Angelique Kemmeren:

    Hey Kevin,

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Gelukkig ook nog wat anders te zien als tomaten en dat soort dingen. Geniet er nog van en nemen morgen een borreltje op jou!
    Groetjes van ons uit Rijsbergen.

  • 26 Februari 2010 - 22:34

    Corry En Wim Vd Wiel:

    Hallo Kevin,
    Leuk om de verslagen te lezen. fijn dat het je zo goed gaat.
    en de dagen gaan al aftellen dat je weer in Holland terug bent.
    De tijd is voor je gevlogen denk ik?.Nog veel werk plezier en geniet er maar van dan heb je vele mooie herinneringen.
    P/S Remko en Nathalie zijn Papa en Mama geworden en wij zijn Opa en Oma geworden
    een meisje Naomi ze weegt 38.40- lengte 51.
    Vele Groeten Uit Drunen.
    Wim en Corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wissington

Kevin in Engeland

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2010

Woodbridge, Colchester, Cambridge and Swimming

04 Maart 2010

London 2 and other things!!!

18 Februari 2010

London 1!!

03 Februari 2010

Zwemmen! :):)

20 Januari 2010

(Health and) Safety
Kevin

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7922

Voorgaande reizen:

12 December 2009 - 27 Maart 2010

Kevin in Engeland

Landen bezocht: